Home

Przeglądanie wg autora "Tomanek, Mateusz Tomasz"

Repozytorium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Przeglądanie wg autora "Tomanek, Mateusz Tomasz"

Sortuj wg: Porządek: Wyników:

  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Raniszewski, Szymon (Fundacja AKADEMIA NAUKI I SPORTU, Bydgoszcz, 2015)
    Obecnie obserwuje się coraz większe zainteresowanie problematyką kultury fizycznej w odniesieniu do nauk ekonomicznych i prawnych. Dzięki temu istnieje coraz większe zapotrzebowanie na specjalistyczne opracowanie, obejmujące ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (2017-04-20)
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Wydawnictwo Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, 2013)
    Aktywność fizyczna znacząco wpływa na stan zdrowia. Chcąc mieć zdrowe społeczeństwo, państwo powinno również współfinansować działalność prosportową dla jak największej liczby osób. O ile wielkie wydarzenia sportowe ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Montenegrin Sports Academy & University of Montenegro, 2019)
    Introduction: Knowledge about participants of a sporting event is very important. Sponsors expect from the organizers of such events knowledge about participants - who they are, what are their expectations, how much they ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Markuszewski, Zdzisław (2016-12-21)
    W artykule dokonano analizy możliwości wdrożenia TQM w klubach sportowych, oraz przedstawiono w jaki sposób można wykorzystać narzędzia stosowane w TQM w organizacjach sportowych.
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (SportWin Sp. z o.o., 2021)
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, 2012)
    The main objective of work was to present effectiveness naming rights in sport. The main source in this work include own research conducted on the employees and the students of the faculty of the physical education and the ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (2015-10-05)
    Artykuł poświęcony jest problematyce rewitalizacji obiektów sportowych i wpływu, jaki wywierają na najbliższe otoczenie. Zmiana funkcjonalności, dostosowywanie do światowych wymagań, a także oddziaływanie na okolicę ...
  • Pałucka, Daria; Tomanek, Mateusz Tomasz (2016-09-26)
    Treść artykułu dotyczy sposobów zatrudniania w polskich klubach sportowych zawodników spoza UE. W pierwszym etapie (badania poznawcze), zaprezentowano aktualny zbiór aktów prawnych prawa polskiego, oraz rozstrzygnięcia ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2019)
    The article focuses on the characteristics of the profiles of participants of triathlon events. The main purpose of the article is to answer the question of who the participants are (gender, age), how much money they spend ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Katedra Doskonałości Biznesowej Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, 2017)
    The sports level of running events is not the only reason to participate in them (often amateurs). A large selection of running events makes it possible to reduce the interest in the event, and this can also be prevented ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Wydawnictwo SAN, 2017)
    The article focuses on the key issues about the promotion of city Bydgoszcz through sports events (triathlon and swimming in river) and assessment of events by participants. The starting point was to presentation of the ...
  • Pawlak, Gabriel; Łasiński, Gabriel; Tomanek, Mateusz Tomasz (2015-09-07)
    Problematyka projektów sportowych traktowanych, jako źródła innowacji w zarządzaniu i rozwoju sektora sportowego jest już znana i praktykowana w większości krajów europejskich. W Polsce tego rodzaju działania w środowisku ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Karaszewski, Robert (2018-01-30)
    Wprowadzenie. Profesjonalizacja sportu w Polsce powoduje, że kluby sportowe muszą dostosować się do tego trendu. Początkiem tego dostosowania jest określenie celu i strategii jaką zamierza obrać dany klub sportowy. Przez ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Dzięgiel, Andżelika (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014)
    Since 2013, jogging has become the most popular physical activity among Poles, which resulted in the increasing number of people taking part in running events and strong competition among the organizers of such events. ...
  • Chwiałkowska, Agnieszka; Tomanek, Mateusz Tomasz (2016-05-11)
    With the growing importance and popularity of social media which are becoming a part of our everyday life, it seems natural that they play an important role also in the activities of sport clubs. On the other hand, in the ...
  • Malinowski, Łukasz Mariusz; Tomanek, Mateusz Tomasz; Pawlak, Gabriel (Radom University, 2014)
    Nie od dziś wiadomo, że imprezy sportowe kreują charakter miast czy państw. Wiele jednostek odkryło moc promocji poprzez tego typu wydarzenia. Tak jak Igrzyska Olimpijskie w Barcelonie (1992) przyniosły świeżość i rozwój ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Pałucka, Daria (2017-03-16)
    High-tech, which the use is becoming increasingly popular in medicine, media and education has several advantages as increasing the number of persons to whom these services can hit. Example of such activities is the use ...
  • Dzięgiel, Andżelika; Tomanek, Mateusz Tomasz (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014)
    In the years 2011–2012, the number of participants in the fifty most popular running races in mountain areas in Poland was about seven thousand. The main objective of this article was to determine how companies can use ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Malinowski, Łukasz Mariusz; Pawlak, Gabriel (Radom University, 2014)
    Nie jest tajemnicą, że rozwojowi sportu sprzyja utrzymywanie dobrych relacji z mediami. Na rynku istnieje wiele branżowych kanałów telewizyjnych i internetowych, programów radiowych czy prasy, poświęconych aktywności ...