Home

Przeglądanie wg słów kluczowych "promotion"

Repozytorium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Przeglądanie wg słów kluczowych "promotion"

Sortuj wg: Porządek: Wyników:

  • Lutomierski, Marcin (Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2012)
    Artykuł dotyczy modernizacji strony internetowej Wydawnictwa Naukowego UMK.
  • Dzięgiel, Andżelika (2015-07-01)
    Since 2013, jogging has become the most popular physical activity among Poles. The discipline of sport is done by about 36% of the population which has influenced both the increasing number of people taking part in the ...
  • Lutomierski, Marcin (Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2016)
    Promocja jest elementem marketingu i służy realizacji zarówno celów handlowych, jak i wizerunkowych. To coraz bardziej licząca się dziś sfera funkcjonowania firmy, w tym również firmy wydawniczej. Artykuł przybliża ...
  • Dorenda-Zaborowicz, Marta (2012-12-01)
    The precise definition of social media marketing is hard to establish, but it can be said that it is the methodical use of new technologies and social networks to achieve specific goals for a company. In simple terms social ...
  • Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2018)
    Budowanie pozytywnego wizerunku biblioteki w środowisku lokalnym wymaga znajomości i systematycznego wdrażania elementów public relations. Jednym z etapów tego działania są media relations, czyli utrzymywanie dobrych ...
  • Lutomierski, Marcin (Stowarzyszenie EBIB, 2015)
    Artykuł prezentuje wybrane kwestie związane z promocją książki akademickiej i naukowej. Omawia sposoby informowania, przekonywania i nakłaniania konsumentów do zakupu książki - z uwzględnieniem specyfiki tego produktu. ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz (Wydawnictwo SAN, 2017)
    The article focuses on the key issues about the promotion of city Bydgoszcz through sports events (triathlon and swimming in river) and assessment of events by participants. The starting point was to presentation of the ...
  • Lutomierski, Marcin (Akademicka Oficyna Wydawnicza, 2011)
    Prezentacja działalności (struktury, oferty, promocji i dystrybucji) Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w latach 2007-2011.