Home

Przeglądanie wg słów kluczowych "media"

Repozytorium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Przeglądanie wg słów kluczowych "media"

Sortuj wg: Porządek: Wyników:

  • Kowalska, Małgorzata; Krysiński, Przemysław (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013-10)
    W dniach 24-25 czerwca 2013 r. odbywała się w Toruniu Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Homo communicativus. Współczesne oblicza komunikacji i informacji". Celem konferencji zorganizowanej przez Instytut Informacji ...
  • Gołaszewska-Rusinowska, Dominika; Jaśkowska-Józefiak, Zuzanna; Łysakowska, Agata; Laddach, Agnieszka; Antoniak, Joanna; Ambon, Anna; Grzyb, Justyna; Zakrzewska, Anita; Cołbecka, Monika; Siuda, Kamila; Bojkowska, Katarzyna; Sińczak, Tomasz (Instytut Promocji Historii sp. z o.o., 2017-09)
    Nowe media otwierają przed historykami, archiwistami, etnologami oraz przedstawicielami innych nauk humanistycznych nowe, wciąż niezbadane, oraz szybko zmieniające się pole badawcze. Druk, a wraz z nim upowszechnienie się ...
  • Gołaszewska-Rusinowska, Dominika; Mielewska, Małgorzata; Piotrowska, Paulina; Łysakowska-Trzoss, Agata; Bożejewicz, Arkadiusz; Michalewicz, Katarzyna; Siuda, Kamila; Bednarek, Joanna; Werner, Wiktor; Gralik, Dawid; Trzoss, Adrian; Antczak, Karina; Smoczyński, Marcin; Stenka, Szymon Jan; Szczepkowski, Jakub; Wołyńska, Marta; Grzyb, Justyna (2019-09-24)
    Media odgrywają niezwykle ważną rolę we współczesnym świecie. Od samego powstania prasy i rozwoju tzw. „starych mediów” zauważalne jest postępujące wkraczanie w kolejne sfery życia społecznego. Zwłaszcza rozwój tzw. „nowych ...
  • Pamuła-Cieślak, Natalia (2014-01-14)
    Recenzja książki dedykowanej tematyce analizy informacji, która leży u podstaw niemal każdej codziennej czynności, podejmowanej decyzji, zaplanowanych działań. We współczesnym świecie – wypełnionym informacją, docierającą ...
  • Zamojska, Małgorzata; Zamojski, Karol (Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, 2009)
    Celem artykułu jest zaprezentowanie lobbyingu jako jednego z kluczowych narzędzi demokracji oddolnej. Autorzy prezentują definicję lobbyingu i w oparciu o nią, oraz przyjęte założenia dotyczące demokracji, budują model ...
  • Wojtkowski, Łukasz (Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012)
    The thesis of this paper applies to the mediatization of politics process during American presidential campaign of 2008. It is entrenched in the theory of political communication. Because of the primary assumptions in ...
  • Lutomierski, Marcin (Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2015)
    Magdalena Bajer – ur. we Lwowie. Absolwentka polonistyki Uniwersytetu Wrocławskiego, publicystka. Pracowała w Polskim Radiu, „Polityce”, „Tygodniku Powszechnym”, „Odrze”, a także w wydawnictwach: Ossolineum, Państwowy ...
  • Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (2018-02-09)
    On 12th–13th October 2017, the Institute of Information and Library Science at Maria Curie-Skłodowska University in Lublin in collaboration with Committee of Historical Science of the Polish Academy of Sciences organized ...
  • Kwiatkowska, Wioletta; Majewska, Kamila; Skibińska, Małgorzata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, 2017)
    W roku akademickim 2016/2017 na Wydziale Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu uruchomiono studia o charakterze e-learningowym na kierunku pedagogika medialna. Co to oznacza? Większość godzin ...
  • Gołaszewska-Rusinowska, Dominika; Sińczak, Tomasz; Mielewska, Małgorzata; Bartczak, Marcel; Barucha, Katarzyna; Romankiewicz-Częścik, Małgorzata; Wołyńska, Marta; Siuda, Kamila; Cołbecka, Monika; Smentek, Szymon; Nehring, Sylwia; Witek, Arleta; Janicka, Katarzyna; Łysakowska, Agata; Ambon, Anna; Mielewska, Małgorzata; Gralik, Dawid; Trzoss, Adrian (Instytut Promocji Historii Sp. z o.o., 2018-09)
    Popularyzacja wiedzy wydaje się dziedziną wielowiekową i zakorzenioną w działalności akademickiej. Jednakże rozkwit popularyzacji wiedzy związany jest z XIX stuleciem i rozrastaniem się nauki . Obecnie dzięki nowym formom ...
  • Krupa-Lipińska, Katarzyna (2009-12-01)
    Konferencja zorganizowana przez Fundację „Forum Własności Intelektualnej”, Inicjatywę „Media Standard” oraz Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie zgromadziła przedstawicieli mediów, prawa, nauki oraz studentow. ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Malinowski, Łukasz Mariusz; Pawlak, Gabriel (Radom University, 2014)
    Nie jest tajemnicą, że rozwojowi sportu sprzyja utrzymywanie dobrych relacji z mediami. Na rynku istnieje wiele branżowych kanałów telewizyjnych i internetowych, programów radiowych czy prasy, poświęconych aktywności ...