Home

Przeglądanie wg słów kluczowych "media społecznościowe"

Repozytorium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Przeglądanie wg słów kluczowych "media społecznościowe"

Sortuj wg: Porządek: Wyników:

  • Płonka, Roksana (2018-10-29)
    The article has been written in order to present activities in social media of PlusLiga teams in Polish men's volleyball sport clubs. The aim of this report is to show the diversified social media management (Facebook and ...
  • Samek, Katarzyna Zofia (2018-07-06)
    Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych i rekrutacyjnych wielu firm. Umożliwiają one bowiem dostęp nie tylko do pożądanej grupy klientów, ale także do potencjalnych ...
  • Dorenda-Zaborowicz, Marta (2012-12-01)
    The precise definition of social media marketing is hard to establish, but it can be said that it is the methodical use of new technologies and social networks to achieve specific goals for a company. In simple terms social ...
  • Stachowiak, Beata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013)
    Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości, jakie dają nauczycielowi akademickiemu w jego pracy zawodowej media społecznościowe. W pierwszej części zostały zaprezentowane wybrane rozwiązania, np. serwisy ...
  • Tomanek, Mateusz Tomasz; Malinowski, Łukasz Mariusz; Pawlak, Gabriel (Radom University, 2014)
    Nie jest tajemnicą, że rozwojowi sportu sprzyja utrzymywanie dobrych relacji z mediami. Na rynku istnieje wiele branżowych kanałów telewizyjnych i internetowych, programów radiowych czy prasy, poświęconych aktywności ...