Home

Przeglądanie wg autora "Markocki, Miłosz"

Repozytorium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Przeglądanie wg autora "Markocki, Miłosz"

Sortuj wg: Porządek: Wyników:

  • Marak, Katarzyna; Markocki, Miłosz (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016)
    Zbiór studiów poświęconych zarówno teoretycznemu, jak i praktycznemu wymiarowi badania gier cyfrowych. Autorzy położyli nacisk na dwa obszary tych badań. Pierwszym z nich, będącym jednocześnie głównym celem tej publikacji, ...
  • Markocki, Miłosz (Ośrodek Badawczy Facta Ficta, 2016)
    There is a number of digital games that depict various utopian or dystopian worlds. In such games the players are thrown into the game world and they need to learn how to live and survive in that world. In case of games ...
  • Markocki, Miłosz (Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej Trickster, 2016)
    Andrzej Sapkowski stworzył postać bohatera fantasy, która w innych utworach fantasy mogłaby być uznana za antybohatera lub antagonistę. Geralt jest wiedźminem – zmutowanym zabójcą potworów, do którego ludzie podchodzą z ...
  • Markocki, Miłosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016)
    Rozdział koncentruje się na różnych sposobach wzbudzania poczucia grozy i strachu w graczach przez gry cyfrowych. Poddane analizie zostały przedewszystkim struktury ludyczne gier, takie jak międzyinnymi dźwięk, czy efekty ...
  • Markocki, Miłosz (Ośrodek Badawczy Facta Ficta, 2017)
    „Legenda Pięciu Kręgów” jest grą fabularną (w skrócie RPG) stworzoną przez Amerykanów, a następnie przetłumaczoną i wydaną w Polsce. Gra przedstawia fantastyczną krainę, która jest wzorowana na średniowiecznej Japonii, ...
  • Markocki, Miłosz (Wydawnictwo SWPS Academica, 2015)
    The Internet has proven to be an immensely effective tool in text development and distribution for amateur authors. Never beforehad the amateur authors so many opportunities for sharing their creations with others as they ...
  • Markocki, Miłosz (Ośrodek Badawczy Facta Ficta, 2016)
    W ostatnich latach można zauważyć znaczny wzrost popularności zombie w kulturze popularnej i mediach masowych; żywe trupy przeniosły się z ekranów kin do seriali telewizyjnych, pojawiły się w powieściach, i rozprzestrzeniły ...
  • Marak, Katarzyna; Markocki, Miłosz (IBL PAN, 2017)
    Odpowiedź na polemikę z wybranymi fragmentami książki „Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze: Studia przypadków” autorstwa Stanisława Krawczyka, Piotra Sterczewskiego i Mateusza Kominiarczuka pod ...
  • Markocki, Miłosz (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013)
    The paper considers organised user communities functioning on the Internet, specifically the organised groups of players of massively multi-player online roleplaying games (MMORPGs). The paper defines MMORPGs and points ...