Home

Przeglądanie wg słów kluczowych "gry wideo"

Repozytorium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Przeglądanie wg słów kluczowych "gry wideo"

Sortuj wg: Porządek: Wyników:

  • Marak, Katarzyna; Markocki, Miłosz (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016)
    Zbiór studiów poświęconych zarówno teoretycznemu, jak i praktycznemu wymiarowi badania gier cyfrowych. Autorzy położyli nacisk na dwa obszary tych badań. Pierwszym z nich, będącym jednocześnie głównym celem tej publikacji, ...
  • Markocki, Miłosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016)
    Rozdział koncentruje się na różnych sposobach wzbudzania poczucia grozy i strachu w graczach przez gry cyfrowych. Poddane analizie zostały przedewszystkim struktury ludyczne gier, takie jak międzyinnymi dźwięk, czy efekty ...
  • Markocki, Miłosz (Ośrodek Badawczy Facta Ficta, 2016)
    W ostatnich latach można zauważyć znaczny wzrost popularności zombie w kulturze popularnej i mediach masowych; żywe trupy przeniosły się z ekranów kin do seriali telewizyjnych, pojawiły się w powieściach, i rozprzestrzeniły ...
  • Gąska, Paweł (2018-07-19)
    Współczesne społeczeństwo często określa się mianem społeczeństwa ryzyka. Ludzie są bardziej niż kiedyś świadomi zagrożeń, rozczarowani niespełnionym obietnicami nauki i często są przekonani, że cokolwiek zrobią nie zmieni ...
  • Marak, Katarzyna (Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Społecznych UAM, 2015)
    Serię gier Silent Hill można bez wątpienia zaliczyć do jednych z najbardziej popularnych i znanych serii gier wideo z gatunku survival horror. Dzięki narzędziom oferowanym przez Internet, gracze będący fanami tych gier ...